Klachten- of complimentenprocedure

Als u ontevreden bent over Het Kleine Heldenhuis of één van haar medewerkers hebben wij een klachtenprocedure. U kunt daarbij, via de klachten-knop, contact met ons opnemen. Dan zullen wij per direct een afspraak met u inplannen om uw onvrede te bespreken en met een oplossing hiervoor te komen.

Bent u heel tevreden of wilt u een van de medewerkers van Het Kleine Heldenhuis een complement geven over de behandeling, daarvoor kunt u, via de complimenten-knop, het compliment doorgeven en ook contact met ons opnemen, indien gewenst.

Komt u er niet uit? Wij hebben ook een klachtenfunctionaris die er speciaal is voor bemiddeling, advies en ondersteuning. Tevens kan de klachtenfunctionaris u beter assisteren in de volgende stappen en welke mogelijkheden u heeft om de klacht aan te kaarten. Via de klachtenfunctionaris-knop kunt een afspraak maken met de klachtenfunctionaris.

Komt u er nog steeds niet uit, ook na het gesprek met de klachtenfunctionaris? Dan is er de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de geschillencommissie GGZ. De klachtenfunctionaris kan u hier meer over vertellen. Aan het indienen van een geschil bij de geschillencommissie zijn wel kosten verbonden (€ 52,50).
Hier vindt u onze officiële klachtenprocedure.