Klachten- of complimentenprocedure

Als je ontevreden bent over Het Kleine Helden Huis of over één van haar medewerkers hebben wij een klachtenprocedure. Je kan daarbij, via de klachten-knop, contact met ons opnemen. Dan zullen wij per direct een afspraak met je inplannen om jouw onvrede te bespreken en met een oplossing hiervoor te komen.

Ben je heel tevreden of wil je één van de medewerkers van Het Kleine Helden Huis een compliment geven over de behandeling, daarvoor kan je, via de complimenten-knop, het compliment doorgeven en ook contact met ons opnemen, indien gewenst.

Kom je er niet uit? Wij hebben ook een klachtenfunctionaris die er speciaal is voor bemiddeling, advies en ondersteuning. Tevens kan de klachtenfunctionaris je beter assisteren in de volgende stappen en welke mogelijkheden je hebt om de klacht aan te kaarten. Via de klachtenfunctionaris-knop kan je een afspraak maken met de klachtenfunctionaris.

Kom je er nog steeds niet uit, ook na het gesprek met de klachtenfunctionaris? Dan is er de mogelijkheid jouw klacht voor te leggen aan de geschillencommissie GGZ. De klachtenfunctionaris kan je hier meer over vertellen. Aan het indienen van een geschil bij de geschillencommissie zijn wel kosten verbonden (€ 52,50).
Hier vind je onze officiële klachtenprocedure.