Klachten- of complimentenprocedure
Als je ontevreden bent over Het Kleine Helden Huis of over één van haar medewerkers hebben wij een klachtenprocedure. Je kan daarbij, via de klachten-knop, contact met ons opnemen. Dan zullen wij per direct een afspraak met je inplannen om jouw onvrede te bespreken en met een oplossing hiervoor te komen.
Ben je heel tevreden of wil je één van de medewerkers van Het Kleine Helden Huis een compliment geven over de behandeling, daarvoor kan je, via de complimenten-knop, het compliment doorgeven en ook contact met ons opnemen, indien gewenst.
Kom je er niet uit? Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de door ons verleende zorg. Heb je opmerkingen, klachten of problemen, bespreek die dan zo mogelijk met de persoon die de zorg verleent. Als je een gesprek met deze persoon niet wenselijk vindt of ontevreden bent over de voorgestelde oplossing, dan kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg (‘KPZ’).
Hier vind je onze officiële klachtenprocedure.