Weerbaarheidstraining

Weerbaarheidstraining of zelfverdediging Wing Chu

Als we in een emotioneel moeilijke periode zitten waarbij stress, angst, verdriet en boosheid (waarom is ons dit overkomen?) de hoofdrol spelen dan is het lastig om lichaam en geest in balans te houden. Hoe verwerk je al deze emoties die door elkaar lopen, elkaar afwisselen en die we geleerd hebben ook niet teveel en te vaak te uiten. Het je onbegrepen en eenzaam voelen omdat niemand echt weet wat jij hebt doorgemaakt of nu doormaakt. Al deze emoties kunnen heel goed geuit en verwerkt worden door middel van fysieke weerbaarheidstraining.

Wat kan je verwachten
Balans, lenigheid, ademhaling, focus, controle, techniek en plezier

De training samen met je partner, gezin of familie doen is een unieke ervaring en zeer bevorderlijk voor de relatie, de communicatie en hechting. Het letterlijk voelen van je eigen lichamelijk kracht kan veel bijdragen aan herstel van de balans tussen lichaam en geest, dus je beter in je vel voelen.

Voor wie
Voor iedereen die te maken heeft met prematuriteit. Het kan op alle niveaus en voor alle leeftijden gegeven worden. Het kan in alle samenstellingen gegeven worden. En het kan onderdeel zijn van lotgenotenprogramma’s of re-integratie trajecten.

Alle weerbaarheidstrainingen worden geheel op maat gemaakt voor de groep of individu.

Door wie
Gecertificeerde personen voor de training en die ook de kennis hebben van prematuriteit.